(050) 700 1950
Stuur een bericht

Calimeromarketing maakt ZZP'ers succesvol

ZZP Nederland

Boek Calimeromarketing 2.0 zet ZZP’ers aan het denken over klanten
Karen Romme is schrijfster (en ondernemer) van het succesvolle boek Calimeromarketing dat in 2004 verscheen. Het boek beschrijft in begrijpelijke taal hoe kleine ondernemers meer klanten kunnen werven met een klein budget.

Inmiddels is er veel veranderd, een stormachtige groei van nieuwe ondernemers, vooral ZZP’ers. Calimeromarketing 2.0 is een logisch gevolg op het nieuwe ondernemen en het boek biedt kleine ondernemers, freelancers en ZZP’ers nieuwe mogelijkheden en kansen om klanten naar hun bedrijf te leiden.

Naast bruikbare klassieke marketinginstrumenten besteedt het boek ook veel aandacht aan de digitale wereld. Internet is niet meer weg te denken en biedt volop kansen, met name ook voor kleine ondernemers. Door op internet optimaal vertegenwoordigd en actief te zijn, kunnen kleine ondernemers met tijd, creativiteit en een beperkt budget de strijd om de klant winnen van grotere concurrenten.

Uw klantenkring uitbreiden met een klein budget
Het ontmoeten van nieuwe, mogelijke klanten is belangrijk, zeker in deze tijden. Het Calimeromarketing 2.0 laat u kennismaken met mogelijkheden en zet u aan tot denken over promotie voor uw bedrijf zonder hoge kosten. Volgens Romme zijn er veel mogelijkheden en worden de sterke punten van ZZP'ers toegelicht. Veel verrassende punten waarin kleine ondernemers sterk staan ten opzichte van grote onernemingen worden toegelicht. Zij zijn groot en ik is klein... Het boek leert u gebruik te maken van uw sterke punten.

Karen Romme werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiële samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.

Nu al te bestellen
Het boek is leverbaar vanaf 19 september 2009 en is nu al te bestellen via ZZP Nederland. Leden betalen geen verzendkosten. Het boek kost € 22,50.

| Zie boekenoverzicht |
 

Deel deze pagina: