(050) 700 1950
Stuur een bericht

Webinar over verplichting e-factureren aan overheid, ook voor zzp'ers

Het kabinet heeft met het bedrijfsleven afgesproken dat per 1 januari 2017 alle leveranciers van de Rijksoverheid bij nieuwe inkoopovereenkomsten een factuur elektronisch moeten indienen. Ook gemeenten, provincies en waterschappen zullen op termijn facturen elektronisch willen ontvangen. Binnen Nederland worden ieder jaar miljoenen facturen per post of als pdf via e-mail gestuurd naar de Rijksoverheid. Deze verplichting is in samenwerking met het bedrijfsleven opgesteld en zal bedrijven en overheden veel tijd en geld besparen. Maar wat betekent dit voor jou?

Webinar beantwoordt vragen

Wat is een e-factuur? Wat is het belang van e-factureren? Vanaf wanneer moet ik mij voorbereiden? Welke wijze van e-factureren kan ik kiezen? Hoe kan ik een e-factuur naar de Rijksoverheid sturen? Loop je ook met de vragen rond? Bekijk dan het webinar.

15 december: Webinar E-factureren aan de Rijksoverheid
Tijdens dit webinar geeft Michiel Henneke, Marketing Manager Simplerinvoicing, je antwoord op al deze vragen. Hij legt uit wat e-facturatie is en wat er vanaf 1 januari 2017 precies verandert voor nieuwe leveranciers van de overheid. Er wordt uitgebreid stilgestaan bij de verschillende mogelijkheden die er zijn om een e-factuur aan te leveren bij de Rijksoverheid. Eén van die mogelijkheden is het indienen van een e-factuur vanuit je eigen boekhoudsoftwarepakket via Simplerinvoicing. Dit is de community van e-facturatie, ERP en accounting software providers die e-factureren met UBL mogelijk maakt voor iedereen. Het webinar vindt plaats op donderdag 15 december 2016 van 15.00 – 16.00 uur.

Meld je hier aan voor het webinar

In deze brochure (download PDF) leest u alles over e-factureren.

Deel deze pagina: