(050) 700 1950
Stuur een bericht

ZZP’ers kunnen strijd om klant winnen: Calimeromarketing

ZZP’ers kunnen strijd om klant winnen met beperkte middelen

Ook ZZP’ers moeten in deze tijden veel doen om nieuwe klanten te winnen. Voor de meesten is dat een nieuwe situatie, in het verleden lagen klussen voor het oprapen, nu moet men daadwerkelijk aan acquisitie doen. Voor velen is dit een lastige zaak.

Gratis workshop/lezing tijdens beurs op 20 en 21 november
Karen Romme vertelt tijdens de Nationale ZZP Infodagen in Houten in een interactieve presentatie hoe je als zzp’er de komende jaren de strijd om de klant kunt winnen met een betaalbare marketingstrategie, die uitgaat van een combinatie van gewone marketingmiddelen en het slim inzetten van de mogelijkheden van internet en de nieuwe (sociale) media.

Calimeromarketing
Calimeromarketing is een marketingfilosofie die ervan uitgaat dat potentiële klanten geen zaken willen doen met je bedrijf maar met de ondernemer daarachter, met jou dus. Daarom moet je volgens Karen jezelf actief inzetten als marketinginstrument voor je bedrijf.

Hoe je dat zonder marketing- of technische kennis kunt doen, vertelt ze tijdens een interactieve presentatie aan de hand van de tien spelregels van Calimeromarketing. Daarbij komen onder andere aan bod:

  • Welke zaken je helder moet hebben voordat je klanten kunt gaan vinden en binden
  • Welke marketinggereedschappen je als ondernemer anno 2010 nodig hebt
  • Hoe je bekender wordt op internet en daarbuiten
  • Hoe je op internet de juiste potentiële klanten naar je bedrijf leidt en aan je bindt
  • Hoe je je bestaande klanten optimaal inzet voor je bedrijf
     

Karen Romme werd in 1991 ondernemer en schreef de afgelopen jaren zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. In 2004 schreef ze de bestseller Calimeromarketing, waar kleine bedrijven groot in kunnen zijn. Afgelopen september verscheen het vervolg daarop: Calimeromarketing 2.0.

Links: | Nationale ZZP Infodagen | www.calimeromarketing.nl |

 

Deel deze pagina: