Onbeperkt gebruik van onze Helpdesk

De helpdesk van ZZP Nederland staat op werkdagen van 08.30 – 17.30 uur voor aangeslotenen klaar om vragen te beantwoorden of problemen op te lossen. De kennis van onze helpdeskmedewerkers is zonder meer breed en vrijwel iedere vraag weten zij direct te beantwoorden. ZZP Nederland heeft geen specifieke kennis van technische zaken van uw vak, wel alle kennis op het gebied van zzp-ondernemerschap

Het kan voorkomen dat wij niet direct een pasklare oplossing op uw vraag hebben. In dat geval zullen wij uw gegevens noteren en op zoek gaan naar een oplossing. De service van de ZZP Helpdesk is alleen voor mensen die aangesloten zijn bij ZZP Nederland. De mensen van de helpdesk vragen u om uw aansluitnummer.


Hulp en advies voordat u start als ZZP’er

ZZP’ers lopen bij het starten tegen allerlei vragen aan. Regels, Belastingen, Wet DBA en modelovereenkomsten, BTW, opdrachten aangaan, contracten etc. Juist dan is het handig om gebruik te maken van de Helpdesk van ZZP Nederland. Zij leggen u op een eenvoudige wijze uit hoe alles werkt en beantwoorden iedere vraag. De kosten voor een abonnement zijn erg laag en u kunt hiermee een hoop besparen.

E-mail of telefoon

Complexe vragen ontvangen we graag via e-mail, dit geeft ons iets meer tijd voor een weloverwogen en goed antwoord. U kunt uw vragen stellen. Vermeld op het formulier ook uw aansluitnummer. Om gebruik te maken van de helpdesk via mail  kunt u onderstaande knop gebruiken.


Wilt u gebruik maken van dit voordeel?

Sluit u dan aan bij ZZP Nederland voor slechts € 22,50 p.j. excl. btw

Aansluiten bij ZZP Nederland

Deel deze pagina: