Ledenvoordelen

Onbeperkt gebruik van onze Helpdesk

ZZP Nederland helpdesk

De helpdesk van ZZP Nederland staat op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur aaneengesloten klaar om je te helpen met jouw ondernemersvragen. De kennis van onze helpdeskmedewerkers is zonder meer breed en vrijwel iedere vraag weten zij direct te beantwoorden. ZZP Nederland heeft geen specifieke kennis van technische zaken van jouw vak, wel alle kennis op het gebied van zzp-ondernemerschap.

Hulp en advies voordat je start als zzp’er

Zzp’ers lopen bij het starten van een onderneming tegen allerlei vragen aan. Wetgeving, belastingenregels, Wet DBA en modelovereenkomsten, btw, opdrachten aangaan, contracten etc. Juist dan is het handig om gebruik te maken van de helpdesk van ZZP Nederland. Zij leggen je op eenvoudige wijze uit hoe alles werkt en beantwoorden iedere vraag. De kosten voor een abonnement zijn erg laag en je kunt hiermee een hoop tijd en geld besparen. 

Stel je vraag via e-mail of telefoon

Complexe vragen ontvangen we graag via e-mail. Dit geeft ons iets meer tijd voor een weloverwogen en goed antwoord. Vermeld in je mail ook je aansluitnummer. Zo kunnen we je direct van dienst zijn. Om gebruik te maken van de helpdesk via e-mail kan je jouw vraag mailen naar info@zzp-nederland.nl. In de meeste gevallen krijg je nog dezelfde (werk)dag antwoord. 

Heb je een korte vraag? Stel deze dan telefonisch via 085-3032878.

Op deze pagina