Service en contact
Vind hier antwoord op jouw vraag

Service & contact

Alle details over het gebruik van de ondernemersdesk.
Alle details over het juridisch advies abonnement.
We zijn gevestigd in het mooie Groningen. Hier kun je ons vinden.
Telefoonnummer en andere zaken speciaal voor journalisten.
Contact met ZZP Nederland helpdesk
Contact onze ondernemersdesk
Heb je een ondernemersvraag of wil je even sparren? Neem dan contact op met onze ondernemersadviseurs!

Bereikbaar: ma t/m vrij van 08.30 - 17.00 uur.
085 303 28 78 info@zzp-nederland.nl
Contact met verzekeringsadviseurs
Contact onze verzekeringsadviseurs
Neem vrijblijvend contact op met onze ervaren verzekeringsadviseurs voor informatie en/of advies over verzekeringen voor jou als zzp'er.

Bereikbaar: ma t/m vrij van 08.30 - 17.00 uur.
085 303 28 78 verzekeringen@zzp-nederland.nl
Contact met administratie
Contact onze administratie
Vragen over jouw lidmaatschap, factuur of abonnementsvormen? Neem dan contact op met onze administratie.

Bereikbaar: ma t/m vrij van 08.30 - 17.00 uur.
085 303 28 78 administratie@zzp-nederland.nl

Veelgestelde vragen

Leuk dat jij je, net als 55.000+ andere zelfstandig ondernemers, wilt aansluiten bij ZZP Nederland! Lid worden van ZZP Nederland heb jij binnen een paar minuutjes geregeld:

  1. Klik op de paarse button "Aansluiten" rechtsbovenin, of klik hier.
  2. Kies het lidmaatschap wat bij jou past door op de groene button "Ik kies voor..." te klikken. Vervolgens kom je op de pagina terecht waar je eventuele aanvullende opties kunt toevoegen aan je abonnement, zoals bijvoorbeeld een Klachtenregeling Zorg en/of het Juridische Adviesabonnement.
  3. Na het samenstellen van jouw abonnement hebben we enkel nog wat gegevens van je nodig om je aanmelding compleet te kunnen maken. Deze vragen we je in een volgend venster nog een keer te controleren.
  4. Gegevens akkoord? Dan word je doorgestuurd naar de betaalpagina en is je aanmelding compleet. Het enige wat ons dan nog rest te zeggen is: Welkom bij de club!

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze afdeling administratie. 

Het zou jammer zijn als je wilt opzeggen bij ZZP Nederland want er staat veel voordeel tegenover.

Bedenk ook even voordat je gaat afmelden of je wellicht een zorgverzekering of andere verzekeringen via ZZP Nederland hebt afgesloten. De voordelen daarvan komen dan te vervallen.

Je kunt je afmelden door een e-mail te sturen naar administratie@zzp-nederland.nl 

Graag bij je uitschrijving/opzegging je aansluitnummer vermelden. Als je die niet weet, graag je NAW-gegevens. Het zou ook fijn zijn als je vermeldt waarom je wilt afmelden.

Wil je van je Basis abonnement een Plus of Premium abonnement maken? Of wil je bijvoorbeeld van een Premium abonnement een Basis abonnement maken? Up- of downgraden kan op elk moment. Dit doe je heel eenvoudig in je eigen account. Dit doe je door in je dashboard te klikken op "Mijn abonnement". Vervolgens kom je in een overzicht terecht met de drie verschillende abonnementen en wordt met de kleur groen aangegeven welk abonnement momenteel actief is. Door te klikken op "Selecteer" kun je heel eenvoudig je abonnement aanpassen.

Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact op met onze afdeling administratie.

Al je facturen vind je heel overzichtelijk terug in jouw account onder "Overzicht facturen". Hier heb je de mogelijkheid jouw facturen te downloaden. Staat hier de desbetreffende factuur niet tussen? Stuur dan een e-mail naar administratie@zzp-nederland.nl.

Als je een buitenlands rekeningnummer hebt dan kan je jezelf niet inschrijven via de website. Stuur een e-mail naar administratie@zzp-nederland.nl. De administratie stuurt je dan een inschrijfformulier. Als je deze ingevuld en ondertekend aan de administratie retourneert, verwerken zij jouw aanmelding. Daarna ontvang je een bevestiging met inloginstructies. Separaat ontvang je de factuur voor de jaarlijkse contributie, deze zal via automatische incasso van jouw rekening geïncasseerd worden.

Je kunt hier inloggen in 'Mijn ZZP-Nederland' en jouw eigen gegevens aanpassen. Sommige velden kan je niet aanpassen. Je kunt dan een e-mail sturen aan administratie@zzp-nederland.nl  

​Je kunt jouw aansluitnummer op de volgende manieren vinden:

  1. In de bevestigingsmail "Welkom bij ZZP Nederland" welke je direct na aanmelding hebt ontvangen
  2. Op een factuur welke je hebt ontvangen van administratie@zzp-nederland.nl (het debiteurnummer is hetzelfde als je aansluitnummer)

Ben je niet meer in het bezit van bovengenoemde e-mails stuur dan een e-mail naar administratie@zzp-nederland.nl of bel met telefoonnummer:  (085) 303 2878 

Ja, dat kan. Eén persoon van de VOF kan aangesloten zijn voor vragen over de VOF maar zodra er gebruikgemaakt gaat worden van een extra dienst, bijvoorbeeld het Juridisch Advies Abonnement of een abonnement op de Klachtenregeling Zorg voor mensen in de zorg, dan moet je er rekening mee houden dat deze persoonsgebonden is en moet je je persoonlijk aanmelden.

Je moet allereerst inloggen op de website en dan in jouw ‘Mijn ZZP-Nederland’-omgeving (rechtsboven aan de pagina) gaan naar ‘Mijn Abonnement’.
Klik vervolgens op de tegel Juridisch Advies Abonnement en volg de instructies om het abonnement toe te voegen. 

Als je het Juridisch Abonnement afgesloten krijg je daar een bevestiging van via e-mail.
Vervolgens kan je jouw juridische vraag stellen aan onze juristen via een e-mail naar info@zzp-nederland.nl.

Als je modelovereenkomsten of juridische documenten wilt laten nakijken, dan moet je die ook sturen naar info@zzp-nederland.nl.

ZZP Nederland is voor de uitvoering van de klachtenregeling, die voldoet aan de eisen van o.a. de Wkkgz, een samenwerking aangegaan met Quasir. Voor een jaarbedrag van € 50,- ex. btw voldoe je aan de gestelde wettelijke eisen aangaande de verplichte klachtenfunctionaris (op afroep)  en de erkende geschilleninstantie. Deze zijn als je het abonnement afsluit, voor je geregeld. Naast de jaarlijkse kosten van het abonnement is er geen eigen bijdrage of een eigen risico verschuldigd.

MEER INFORMATIE VIND JE HIER

Ja, er is een opzegtermijn van 1 maand. Zoals ook vermeld staat in de Algemene Voorwaarden van ZZP Nederland. U vindt de Algemene Voorwaarden helemaal onderaan onze website.

ZZP Nederland en de wederpartij zijn bevoegd de aansluitingsovereenkomst schriftelijk op te zeggen tegen het einde van de (verlengde) aansluitingsovereenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van één kalendermaand.

Veelgestelde vragen

Filters

Leuk dat jij je, net als 55.000+ andere zelfstandig ondernemers, wilt aansluiten bij ZZP Nederland! Lid worden van ZZP Nederland heb jij binnen een paar minuutjes geregeld:

  1. Klik op de paarse button "Aansluiten" rechtsbovenin, of klik hier.
  2. Kies het lidmaatschap wat bij jou past door op de groene button "Ik kies voor..." te klikken. Vervolgens kom je op de pagina terecht waar je eventuele aanvullende opties kunt toevoegen aan je abonnement, zoals bijvoorbeeld een Klachtenregeling Zorg en/of het Juridische Adviesabonnement.
  3. Na het samenstellen van jouw abonnement hebben we enkel nog wat gegevens van je nodig om je aanmelding compleet te kunnen maken. Deze vragen we je in een volgend venster nog een keer te controleren.
  4. Gegevens akkoord? Dan word je doorgestuurd naar de betaalpagina en is je aanmelding compleet. Het enige wat ons dan nog rest te zeggen is: Welkom bij de club!

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze afdeling administratie. 

Het zou jammer zijn als je wilt opzeggen bij ZZP Nederland want er staat veel voordeel tegenover.

Bedenk ook even voordat je gaat afmelden of je wellicht een zorgverzekering of andere verzekeringen via ZZP Nederland hebt afgesloten. De voordelen daarvan komen dan te vervallen.

Je kunt je afmelden door een e-mail te sturen naar administratie@zzp-nederland.nl 

Graag bij je uitschrijving/opzegging je aansluitnummer vermelden. Als je die niet weet, graag je NAW-gegevens. Het zou ook fijn zijn als je vermeldt waarom je wilt afmelden.

Wil je van je Basis abonnement een Plus of Premium abonnement maken? Of wil je bijvoorbeeld van een Premium abonnement een Basis abonnement maken? Up- of downgraden kan op elk moment. Dit doe je heel eenvoudig in je eigen account. Dit doe je door in je dashboard te klikken op "Mijn abonnement". Vervolgens kom je in een overzicht terecht met de drie verschillende abonnementen en wordt met de kleur groen aangegeven welk abonnement momenteel actief is. Door te klikken op "Selecteer" kun je heel eenvoudig je abonnement aanpassen.

Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact op met onze afdeling administratie.

Al je facturen vind je heel overzichtelijk terug in jouw account onder "Overzicht facturen". Hier heb je de mogelijkheid jouw facturen te downloaden. Staat hier de desbetreffende factuur niet tussen? Stuur dan een e-mail naar administratie@zzp-nederland.nl.

Als je een buitenlands rekeningnummer hebt dan kan je jezelf niet inschrijven via de website. Stuur een e-mail naar administratie@zzp-nederland.nl. De administratie stuurt je dan een inschrijfformulier. Als je deze ingevuld en ondertekend aan de administratie retourneert, verwerken zij jouw aanmelding. Daarna ontvang je een bevestiging met inloginstructies. Separaat ontvang je de factuur voor de jaarlijkse contributie, deze zal via automatische incasso van jouw rekening geïncasseerd worden.

Je kunt hier inloggen in 'Mijn ZZP-Nederland' en jouw eigen gegevens aanpassen. Sommige velden kan je niet aanpassen. Je kunt dan een e-mail sturen aan administratie@zzp-nederland.nl  

​Je kunt jouw aansluitnummer op de volgende manieren vinden:

  1. In de bevestigingsmail "Welkom bij ZZP Nederland" welke je direct na aanmelding hebt ontvangen
  2. Op een factuur welke je hebt ontvangen van administratie@zzp-nederland.nl (het debiteurnummer is hetzelfde als je aansluitnummer)

Ben je niet meer in het bezit van bovengenoemde e-mails stuur dan een e-mail naar administratie@zzp-nederland.nl of bel met telefoonnummer:  (085) 303 2878 

Ja, dat kan. Eén persoon van de VOF kan aangesloten zijn voor vragen over de VOF maar zodra er gebruikgemaakt gaat worden van een extra dienst, bijvoorbeeld het Juridisch Advies Abonnement of een abonnement op de Klachtenregeling Zorg voor mensen in de zorg, dan moet je er rekening mee houden dat deze persoonsgebonden is en moet je je persoonlijk aanmelden.

Je moet allereerst inloggen op de website en dan in jouw ‘Mijn ZZP-Nederland’-omgeving (rechtsboven aan de pagina) gaan naar ‘Mijn Abonnement’.
Klik vervolgens op de tegel Juridisch Advies Abonnement en volg de instructies om het abonnement toe te voegen. 

Als je het Juridisch Abonnement afgesloten krijg je daar een bevestiging van via e-mail.
Vervolgens kan je jouw juridische vraag stellen aan onze juristen via een e-mail naar info@zzp-nederland.nl.

Als je modelovereenkomsten of juridische documenten wilt laten nakijken, dan moet je die ook sturen naar info@zzp-nederland.nl.

ZZP Nederland is voor de uitvoering van de klachtenregeling, die voldoet aan de eisen van o.a. de Wkkgz, een samenwerking aangegaan met Quasir. Voor een jaarbedrag van € 50,- ex. btw voldoe je aan de gestelde wettelijke eisen aangaande de verplichte klachtenfunctionaris (op afroep)  en de erkende geschilleninstantie. Deze zijn als je het abonnement afsluit, voor je geregeld. Naast de jaarlijkse kosten van het abonnement is er geen eigen bijdrage of een eigen risico verschuldigd.

MEER INFORMATIE VIND JE HIER

Ja, er is een opzegtermijn van 1 maand. Zoals ook vermeld staat in de Algemene Voorwaarden van ZZP Nederland. U vindt de Algemene Voorwaarden helemaal onderaan onze website.

ZZP Nederland en de wederpartij zijn bevoegd de aansluitingsovereenkomst schriftelijk op te zeggen tegen het einde van de (verlengde) aansluitingsovereenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van één kalendermaand.