Ledenvoordelen

Onbeperkt gebruik van onze Helpdesk

laptop werken

De helpdesk van ZZP Nederland staat op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur voor aangeslotenen klaar om te helpen met jouw vragen. De kennis van onze helpdeskmedewerkers is zonder meer breed en vrijwel iedere vraag weten zij direct te beantwoorden. ZZP Nederland heeft geen specifieke kennis van technische zaken van jouw vak, wel alle kennis op het gebied van zzp-ondernemerschap

Hulp en advies voordat je start als zzp’er

Zzp’ers lopen bij het starten tegen allerlei vragen aan. Regels, Belastingen, Wet DBA en modelovereenkomsten, btw, opdrachten aangaan, contracten etc. Juist dan is het handig om gebruik te maken van de Helpdesk van ZZP Nederland. Zij leggen je op een eenvoudige wijze uit hoe alles werkt en beantwoorden iedere vraag. De kosten voor een abonnement zijn erg laag en je kunt hiermee een hoop besparen.

E-mail of telefoon

Complexe vragen ontvangen we graag via e-mail, dit geeft ons iets meer tijd voor een weloverwogen en goed antwoord.  Vermeld op het formulier ook je aansluitnummer. Om gebruik te maken van de helpdesk via mail kan je jouw vraag mailen naar info@zzp-nederland.nl 

Heb je een korte vraag, stel die dan telefonisch via 085-3032878

Op deze pagina